sunnuntai 13. tammikuuta 2013

leikkaus ja budjetin laadintaa

Maanantaina multa leikattiin viimeinen viisaudenhammas pois, joten koko viikko on mennyt pääasiassa kotona tai mun äidillä oleillen. Kaupunkiin ei oo tehny mieli turvonneella poskella. Näytinkin pari päivää bulldogilta :D Miestäkin vaan nauratti kun katseli mun puhuvan. Itte leikkaus sujui hyvin ja nopsasti mutta sitä seuraava vuorokausi oli kivulias.. Ja kumartelua piti vältellä ettei painetta leikkausalueelle tule, mutta jotekin pienen lapsen kanssa tuli paljon kumarreltua joten se teki erityisen kipeää.

Kaiken kotona vietetyn ajan olen laatinut budjettia ja miettinyt mihin kaikkea sitä voi rahaa mennä. Jotenkin musta kuitenkin tuntuu että multa puuttuu varmaan puolet asioista joita en ole osannut ajatellakaan :D 

Sormuskin palasi sepältä. Uusi timantti ja sen upotus + kahden muun timantin uudelleen upotus (pysymisen varmistamiseksi ) tulee maksamaaan.... DIDDIDIIDIDIIIII 237e!!!!! :) halleluja! olin mielessäni pohtinut että kaikki se  tulee maksamaan lähemmäs tuhat euroa joten kun tulos olikin noin pieni, olen ehdottoman onnellinen! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti