maanantai 15. huhtikuuta 2013

Jässikkä 1v !

Vuosi sitten se vihdoin tapahtui; minusta tuli äiti <3


klo 8.59 noin 54 tunnin synnytyksen jälkeen Jässikkä vihdoin oli siinä. Mulla on tosi hatarat muistikuvat koko syntymästä koska olin yksinkertaisesti niin väsynyt etten jaksanut pitää silmiä auki. Tai muistan mä vaikka mitä, mutta ne on sellaisia yksittäisiä hetkiä sieltä sun täältä (todennäköisesti olen nukkunut siinä väleissä :D).
Valitettavasti jouduttiin Jässikän kanssa erilleen, ja pojan sain luokseni vasta kun hän oli noin 6 tai 7 tuntia vanha. Ne oli ehkä pisimmät tunnit ikinä. Miten sitä pystykään olla niin hirveä ikävä!

Kaikenkaikkiaan oon sitä mieltä että mun ensimmäinen vuosi äitinä on sujunut oikein mallikkaasti. En oikeastaan keksi mitään niin suurta haastetta että pystyisin sen nostaa esille tähän. Jässikkä on ollut helppo vauva ja me vanhemmat ollaan oltu tosi tietoisia siitä, millaista pienen vauvan kanssa elämä voi olla ja siksi koen että meillä on sujunut hyvin. Onnellisia saamme olla <3

Meiltä Jässikkä sai lahjaksi lelupuhelimen ja kaksi kirjaa jotka tulevat kirjakerhosta (toivottavasti pian!). Muilta tulleita lahjoja en vielä kerrokaan, koska ne kuvaan sitten kaikki yhdessä läjässä juhlien jälkeen. Juhlat järkkäämme lähipiirissä tulevana lauantaina :) 


2 kommenttia:

  1. Kiitos samoin!!!! Teidän kuulumisia on myös kiva lukea <3 en tiennytkään, et sullakin on blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon mä tätä joskus mainostanukin mutta en muista usein kirjottaa :( pitäis kunnostautuu tässä ! :)

      Poista