maanantai 1. huhtikuuta 2013

Pääsiäinen





Pääsiäinen meni liian nopeasti hyvässä seurassa. Oltiin mun äidillä koko pääsiäinen kun mun täti oli Helsingistä käymässä. Tulipahan herkuteltua LIIKAA! kurinpalautus alkaa heti huomenna. Vähän jo tulee kyllä korvista ulos kaikki noi suklaat ja hitsi ku niitä vieläki riittää. Täytynee säästää ja syöttää Jässikän synttäreillä vieraille ;)  Muita perinteisiä pääsiäisherkkuja ei sitten syötykään. Mämmi unohdettiin syödä ja lammasta ei meillä koskaan olla syötykään. 

Oon alkanu jo suunnittelemaan Jässikän synttäreiden tarjoilua. Ensin pitäis ehkä kutsuakin vieraita :D Kutsuttavien listalla on ainoastaan isovanhemmat, ja meidän sisarukset perheineen ja Jässikän kummi. Siis noin 25 henkeä :) En voi millään uskoa että mun vauva täyttää kohta 1v! voi ei. sitten se ei ees enää oo vauva vaan taapero. joko saa vollottaa? :D onhan se toisaalta ihanaa että se on kasvanut käveleväksi ja iloiseksi pikkumieheksi mutta kyllä mua jotenkin harmittaa ettei se voi ikuisesti olla vauva. MIKSI lapset kasvaa niin äkkiä? :'(



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti