torstai 13. joulukuuta 2012

lunta ja unta

Ihanaa taas sataa lunta ! On niin kaunista kun lunta sataa ja ihanaa ku ulkona on pakkasta. Mä niin nautin siitä kun lenkillä poskia vähän kipristää ja jalkojen alla narskuu lumi. Talvella on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä pihalla että viihtyis kyllä koko ajan ulkona. Harmi kun Jässikän kanssa ei ihan hirveesti voi olla ulkona vielä. Varsinkaan nyt kun ollaa molemmat tällaisia nuhaneniä :/

Näin taas viime yönä unta häistä. Tällä kertaa oltiin just menty naimisiin maistraatissa (jota en kyl tekis ikinä :D)! Mulla oli päällä verkkarit, koska mentii naimisiin kesken koulupäivän (mitähän mä oon unissani alkanu opiskelee ;D). Sitten palasin takaisin koululle ja päivitin facebookii uuden sukunimen ja sen että ollaan menty naimisiin. Hetken päästä mua alkoi kaduttaa se, että olin pukeutunut pelkkiin verkkareihin, mutta lohduttelin itseäni että sitten kun meiät vihitään kirkossa ni pukeudun mekkoon.. hih. 


Jässikkä alkaa varmaan kohta konttaamaan! Eilen se oli jo lähellä mutta sitten loppui tila kesken. Mihin se mun pieni käärö on kadonnut? Kuka sen on vaihtanut tuollaiseen jokeltavaan, liikkuvaan höpsöön? Tunnustaako joku? :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti